Digital Μάρκετινγκ and η αγορά

Maria Savvidou, Production Manager

ΜΠΛΟΓΚ

Τα τελευταία δέκα χρόνια, η τεχνολογία και τα κοινωνικά μέσα έχουν αναπτυχθεί ραγδαία. Οι εταιρείες έχουν παρουσία τόσο εκτός σύνδεσης όσο και διαδικτυακά μέσω ιστοσελίδων και κοινωνικών μέσων, και βλέπουμε τώρα την οικοδόμηση της μάρκας να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την online παρουσία τους. Σ’ αυτό το πλαίσιο, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πλέον απαραίτητο για κάθε εταιρεία, και ακόμα και οι μικρές εταιρείες, που στο παρελθόν δεν είχαν ειδικούς μάρκετινγκ, αναγκάζονται τώρα από την αγορά να προσλάβουν.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει ειδικούς κοινωνικών μέσων, διαχειριστές ιστοσελίδων και ειδικούς SEO, δημιουργούς για brand development online και επαγγελματίες από τη βιομηχανία παραγωγής βίντεο, οι οποίοι είναι πλέον αναγκαίοι.

Σήμερα, η σωστή ανάπτυξη και βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας δεν είναι πια αρκετή! Οι εταιρείες καλούνται να συμμετέχουν στον κόσμο των κοινωνικών μέσων. Πρέπει να επικοινωνούν τις καθημερινές τους δραστηριότητες μέσω των κοινωνικών μέσων και να τις συνδέουν με την ιστοσελίδα τους. Καθώς τα κοινωνικά μέσα αυξάνονται σε αριθμό και κάθε κοινωνικό μέσο διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο, οι ειδικοί του τομέα είναι εξαιρετικά σημαντικοί.

Επιπλέον, το μήνυμα που αποστέλλεται στο κοινό πρέπει σε μεγάλο βαθμό να μετατραπεί από τη μορφή κειμένου σε μια οπτικοακουστική προσέγγιση που το καθιστά πιο ζωντανό και ζωντανό. Η χρήση animation και motion graphics, παραγωγής βίντεο, προσθέτει αξία στο μήνυμα της εταιρείας. Η χρήση τους μπορεί να δημιουργήσει συναισθήματα όπως δράμα και κωμωδία ή να χρησιμοποιηθεί για διασκέδαση, εκπαίδευση και συμβουλευτική. Το βασικό συμπέρασμα είναι: “ο καθένας από εμάς κάνει σκρολ καθημερινά στους τοίχους των κοινωνικών μέσων του, και κλικ σε πολλά βίντεο και αλληλεπιδρά καθημερινά με ποικιλία brands!”

Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει έρθει να αντικαταστήσει τον παραδοσιακό τρόπο προώθησης των επιχειρήσεων. Είναι εδώ επειδή το κοινό έδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον γι’ αυτό. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ιστορίες να πουν και ειδικούς για να μεταφέρουν τα μηνύματά τους στο κοινό τους.